22. januar 2022

»Težko bomo izgradili blagovno znamko Izbrana kakovost Slovenije, če bo na koncu tako nizka odkupna cena. To pomeni, da dolgoročno tudi kmet ne bo dobil pošteno plačanega svojega dela in seveda ne bo mogel preživeti.«

Roman Žveglič opozarja na posledice nizkih cen mesa z elitno oznako za kmete in blagovno znamko Izbrana kakovost Slovenije.

Sorodne izjave

Izjave, ki se vsebinsko morda ujemajo z zgornjo, morda pa ne. V vsakem primeru so zanimive.
23. marec 2023

»Stranke bodo tako lahko hitreje in z nižjimi stroški dosegle razveljavitev znamke ali ugotovitev ničnosti znamke.«

Gospodarski minister Han je pojasnil postopek reševanja kompleksnejših primerov kršitve pravic iz znamke.
3. junij 2021

»V raziskavi so prebivalci Slovenije za 32 kategorij ocenjevali stopnjo zaupanja za vse navedene blagovne znamke.«

Izvršna direktorica Inštituta za raziskovanje trga in medijev Mediana, Irena Setinšek, je pojasnila, da so prebivalci Slovenije v raziskavi ocenjevali stopnjo zaupanja za vse navedene blagovne znamke.